Віртуальна виставка

Будь успішним !

Якщо ви не можете знайти собі роботу, або у вас труднощі з вашим колективом то попробуйте проаналізувати і зрозуміти чому. Ліквідувавши причини, ви позбудетеся і наслідків !

Ми пропонуємо вам добірку літератури із фондів Централізованої бібліотечної системи для дорослих м. Львова, яка  розкриває  абсолютно інший погляд на роботу, на поняття кар’єрного росту і «життя в офісі». Ці книги допоможуть опанувати теоретичні основи та практично підійти до вирішення проблем пов’язаних з роботою, підкажуть як активізувати власні зусилля, сформувати впевненість в особистих здібностях і можливостях, допоможуть оволодіти навиками спілкування як  із співробітниками, так і з роботодавцями.

Якщо ви прагнете змін, скористайтеся порадами, повірте у власні сили і можливості, не бійтеся труднощів, сміливо долайте усі перешкоди – і все у вас вийде!

Сподіваємося, що запропонована література  допоможе досягнути успіху!

«Ми знаємо, хто ми є, але не знаємо, ким ми можемо бути».

Вільям Шекспір

Брабандер Л.  Думай поза шаблонами : інноваційна парадигма креативності в бізнесі / Люк Брабандер, А. Айні. – [б. м.] : BookChet, 2017. – 368 с.

Досягнути будь-якої мети можна виключно завдяки своєму розуму і шаблонами. А зламавши усі обмеження і споглядаючи світ довкола по-новому, ви матимете справжню свободу формувати своє майбутнє. Автори книжки «Думай поза шаблонами : інноваційна парадигма креативності в бізнесі» розповідають про неймовірні можливості людської свідомості, про оригінальний творчий підхід до бізнесу і пропонують нестандартну методику досягнення поставлених цілей за допомогою п’ятикрокової системи нешаблонного мислення. Киньте виклик собі, відважтеся на творчі ризики і дайте змогу зробити це іншим!

Книга спонукатиме звільнитися від обмежень, міркувати творчо і генерувати ідеї. Автори рекомендують її усім, хто прагне розширити горизонти мислення і досягнути високих результатів.

______________________

Годін  С. Усі ми трохи дивакуваті. Міф про масовість і кінець конформізму / Сет Годін ; пер. з англ. З.  Корабліна. – Київ : Наш формат, 2016. – 104 с. : іл.

Останні декілька століть нам вказували, що купувати, що дивитися і як думати. Нас вчили не вирізнятися. Сьогодні ж світ стрімко змінюється і ми є свідками боротьби між масовістю та неформатом. Інакшість сьогодні – нова норма. Саме тому сучасні компанії, які хочуть вижити, мають орієнтуватися на «інакших» і вести їх за собою, надихаючи створювати щось нове, а не те, що нав’язує система. Як не загубитися і вижити в епоху індивідуальності, як не пропустити унікальні бізнес-можливості – саме про це стисло, але неймовірно яскраво та аргументовано розповідає Сет Ґодін.

Ця книга для якнайширшого кола читачів – усіх, хто хоче розпочати власну справу, зрозуміти потреби суспільства та знайти натхнення. «Усі ми трохи дикуваті» – маніфест неформатності, заклик бути собою та посібник з виживання у сучасному світі. Автор власним прикладом демонструє, як бути дивакуватим та використати свою унікальність на користь.

________________________

Карлґаард  Р. Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній / Річ Карлґаард ; пер. з англ. О.  Любенко. – Київ : Книголав, 2017. – 336 с.

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.

Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають “Людський фактор» кожної організації:

  • довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?);
  • розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?);
  • командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим);
  • смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Як знайти емоційні точки дотику?);
  • історія (яким був саме ваш шлях? Перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших).

________________________

Ленсіоні  П. П’ять вад роботи у команді. Історії реальних викликів та перемог / Патрік Ленсіоні ; пер. з англ. С. Новікова. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 191 с.

Коли високотехнологічна компанія у Кремнієвій долині опинилась на межі банкрутства через чвари у колективі, на посаду її генерального директора було призначено 57-річну Кетрін Петерсен – пенсіонерку, колишнього заступника директора з виробництва автомобільного заводу і дружину шкільного тренера з баскетболу. Вона здавалася людиною, що найменше підходить для цієї посади. Та Кетрін мала дивовижний талант – створювати команду. Але, призначаючи її, рада директорів не підозрювала, що скоро дуже пошкодує про своє рішення…

Спостерігаючи разом з письменником та одним із найзапитаніших бізнес-спікерів Америки Патріком Леонсіоні за захоплюючим перебігом подій у вигаданій фірмі, ви отримаєте реальні та цілком практичні знання про те, як подолати у колективі нездоровий клімат, який може зруйнувати будь-яку успішну компанію. Потужна та дієва методика подолання п’яти головних вад, про які йдеться у книзі, ґрунтується на досвіді найкращих командних бізнес-гравців. Та спрацює вона не лише для управлінців багатонаціональної корпорації, але і для керівників будь-якої ланки, спортивних тренерів, учителів та працівників інших галузей, де запорука успіху – злагоджена робота команди.

______________________

Ризов  І. Р.  Я завжди знаю що сказати : книга-тренінг із успішних перемовин / Ігор Романович Ризов. – Київ : Book Chef, 2017. – 370 с. : іл.

На перший погляд може видатися, що книга «Я завжди маю що сказати» – це синопсис шаблонів із ділового спілкування чи ведення перемовин.

Та насправді інтерактивне тренінг-видання, підкріплене не лише теорією успішності комунікації, а й купою практичних завдань, по виконанні яких ви матимете змогу отримати коментарі І. Ризова щодо своїх результатів.

5 причин прочитати цю книгу:

  • автор подає техніку ведення успішних переговорів;
  • об’єднує багато наукових підходів, що існують у сучасному світі переговорів;
  • у книзі наведені яскраві приклади та вправи;
  • по виконанні вправи читач отримує коментарі автора;
  • вперше публікується українською.

_______________________

Феррісс  Т. Працюй чотири години на тиждень :  нова психологія успіху : Світовий бестселер та міжнародний феномен! / Тімоті Феррісс ; пер. з англ. І. Грипа. – Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2017. – 431 с.

Це абсолютно інший погляд на роботу, на поняття кар’єрного росту і «життя в офісі». Автор руйнує всі стереотипи про обов’язкову зайнятість із 9 до 17 і доводить, що робота може приносити радість, а час – реальні гроші. Тім Ферріс здолав шлях від 40 000 доларів на рік і 80 годин роботи на тиждень до 40 000 доларів на місяць і… 4 години для роботи на тиждень.

Книжка змушує подивитись на своє життя по-іншому, зажадати змін і нарешті:

  • віддавати роботі мінімум часу, отримуючи максимум результату;
  • у декілька разів збільшити свій дохід;
  • більше подорожувати;
  • керувати власним бізнесом з будь-якої точки світу;
  • відкрити для себе нову філософію життя.

П’ятдесят практичних порад від дослідників та читачів, які змогли подолати власні стереотипи і створили для себе нове життя. Абсолютно нові інструменти та прийоми, які ви зможете застосувати на практиці. Якщо ви прагнете змін, хочете позбутися фінансових проблем, мрієте подорожувати й отримувати задоволення від життя – починайте читати!

_________________________

Калабуха  Л. Почніть говорити “Ні”: як упевнено відмовляти та викликати повагу / Людмила Калабуха. – Тернопіль : Мандрівець, 2017. – 232 с.

«Говорити «НІ» та відмовляти – треба!» – впевнена авторка. І докладно розбирає чому, коли, а головне – як це робити : від переговорів із клієнтами, підлеглими, колегами по роботі, випадковими знайомими до стосунків із коханими, друзями, дітьми та батьками.

Ви знайдете вичерпні відповіді на запитання, як позбутися відчуття провини, що його намагаються нам нав’язати; як за допомогою відмови спонукати клієнта до покупки та угоди; як зберегти впевненість та віру в себе у найскладніших життєвих обставинах; як розпізнати, запобігти та припинити маніпуляції; як зберегти добрі взаємини зі всіма, кому ми скажемо «НІ».  

Ця книга – покрокова інструкція з ефективної комунікації, яка рятує найскладніші переговори як у бізнесі, так і в житті, а для тих, хто працює у продажах, вона стане настільною.

_______________________

Ларссен  Е.  Тепер! Лови мить – це твоє все / Ерік Ларссен ; пер. з англ. К. Однеороженко. – Дніпро : Моноліт, 2017. – 240 с.

«Тепер!» – це завершальна частина трилогії про особистісне вдосконалення колишнього спецпризначенця, а нині – відомого норвезького бізнес-консультанта та одного з найзатребуваніших на Заході коучів Еріка Бертрана Ларссена. Якщо у перших двох книгах («Без жалю до себе» та «Пекельний тиждень») автор дає відповіді на питання «Що робити?» та «Як робити?» задля досягнення успіху, то у третій зосереджується на тому, як, прямуючи до мети, отримувати задоволення від життя.

Кожна частина самодостатня та може читатися окремо від інших без втрати своєї користі. Проте разом вони дають найповніше уявлення про «метод Бертрана», розробці якого він присвятив майже десятиліття, та запускають вибухову ланцюгову реакцію. Адже для впровадження позитивних змін, для того, щоб діяти відповідно до плану, незважаючи на численні труднощі, щоб змінювати на краще зовнішні обставини, потрібно змінитися зсередини, віднайти у собі внутрішню силу, яка дасть відчуття гармонії, спокою та насолоди кожною миттю існування.

Ларссен упевнений, що силу духу можна тренувати так само, як і тіло, та дає відповідні настанови. Врешті ця сила допоможе позбавитися стресу й тотальної заклопотаності, досягти «ефекту присутності» у власному життя, навчитися жити «тут і тепер», а не минулим чи майбутнім, тобто жити у дійсності.

_______________________

Маккеон  Г.  Коротко і по суті : мистецтво визначити пріорітети / Грег Маккеон ; пер. з англ. А. Дудченко. – Київ : Наш формат, 2017. – 224 с. : іл.

Чи відчували ви коли-небудь, що викладаєтеся на повну, але не отримуєте бажаного результату? Перепрацьовуєте й, водночас, не займаєтеся тим, чим потрібно?… Ґреґ Маккеон пропонує власну концепцію Есенціалізму, завдяки якій ви навчитеся помічати найсуттєвіше, відкидати непотрібне й устигати найважливіше. Автор переконує, що неможливо впоратися з геть усім і мати все: тільки нам вирішувати, на що витрачати свій безцінний час та енергію. Якщо ви прагнете дізнатися, як визначати пріоритети, робити лише те, що справді потрібно, а найголовніше – як докладати мінімум зусиль і досягати успіху, ця книжка саме для вас.

Книжку варто прочитати усім, хто прагне навчитися ефективно організувати власне життя і діяльність; хто почувається постійно зайнятим, але не надто продуктивним; кому здається, що хтось або щось краде в них час.

У своїй книжці Ґреґ Маккеон крок за кроком пояснює, як визначити, що потрібно саме вам, як відкинути все зайве і як докладати мінімум зусиль, займаючись найважливішим. Скористайтеся його порадами, щоб навчитися розставляти пріоритети у власному житті, інакше хтось зробить це за вас.

________________________

Талер  Р. Поштовх : як допомогти людям зробити правильний вибір  / Річард Талер, К. Санстейн ; пер. з англ. О. Захарченко. – Київ : Наш формат, 2017. – 311 с. : іл. – (Світоглядна література).

Приймати рішення – це наче шукати потрібні двері у закручених коридорах багатоповерхового будинку. Тому і не дивно, що ми часто опиняємося не там, де хотіли б.

Щоб вирішити цю проблему, Талер і Санстейн пропонують концепцію поштовхів, або наджів. Це м’який спосіб вплинути на вибір людини, не вдаючись до маніпуляцій, заборон чи наказів. З їхньою допомогою можна сприяти розумним покупкам та інвестиціям, економії електроенергії, безпеці на дорозі, вживанню здорової їжі та багатьом іншим корисним речам. Тобто підштовхнути людину до «правильних» дверей, зберігаючи свободу вибору кожного.

Автори іронічно показують, як у кожному з нас уживається два «Я»: такий собі раціональний містер Спок й ірраціональний Гомер Сімпсон. І як за допомогою поштовхів можна скерувати їх у правильному напрямку.

Книга буде корисна для всіх, хто цікавиться поведінковою економікою та психологією, зокрема процесом прийняття рішень : бізнесменів, маркетологів, державних управлінців, працівників спецслужб, батьків.

____________________

Руїс  Д. М. Чотири угоди: книга толтекської мудрості : практичний посібник із особистої свободи / Дон Мігель Руїс ; пер. з англ. І. Павленко. – Київ : Book Chef, 2017. – 176 с.

Книга «Чотири угоди» – це посібник з ведення ділових перемовин, а радше збірка настанов із ведення перемовин зі своїм «Я». Це книга-мантра, що понад 20 років лишається на гребні популярності серед тих, хто перебуває у пошуках себе і прагне віднайти гармонію зі світом.

Основні практики толтекської філософії, які вправно описав дон Міґель Руїз, не лише зцілять вашу душу, а й сприятимуть налагодженню контакту зі світом і не надто досконалим суспільством, заручниками стигматів якого ми є. Це спроба змінити себе і разом із тим навчитися не приймати недоліки інших на власний карб. Це медитація вглибині нашого «Я», що сприятиме віднаходженню себе як у неохопному світі, так і в собі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to top